One Yukkuri Place

Read the rules before proceeding!

E6a78d7c270c42f9a74b16e3f89eb290
  • Comments
  • Share
  • Characters

    Artist

    Tags

    Before commenting, read the how to comment guide.

    Matt

    The urge I have to savage this is so extreme that I just barely stopped myself from punching the screen.

    Hourai

    OH DAMN! I didn't realize it was animated. That just went +inf in vileness.

    With you there. The worm little kodeibus are one of the images that annoy the shit out of me. Partly because of the single/selfish mother series, but they just look so... disgusting...

    cokerpilot

    This gif is some what amusing though... It looks like it's spazing out.

    Cubistic

    Or headbanging.

    WHAT IS EASY?
    BABY DON'T SQUISH ME
    DON'T SQUISH ME
    NO MORE

    cokerpilot

    You bastard... that songs gona be stuck in my head all night.

    Hourai

    Alright Cubistic... that did make me laugh XD

    JusticeItEasy

    *Squish*

    Oh, there ain't no rest for the easy,
    Vegetables don't grow on ease.
    I got bills to pay,
    I got mouths to feed,
    There ain't nothing in this world for easy.
    I know I can't calm down,
    I can't hold back,
    Though you know, I wish I could.
    No there ain't no rest for the easy,
    Until we squish you shitheads for good".

    AM2

    ^

    Good One. Love it

    Tea

    New tag: "Wormshape", for all your disgusting and annoying yukkuri needs.

    Kn9

    That's actually really cute in a Weeble sort of way.

    JusticeItEasy

    Dunno, the worm shape and clearly deibu face eliminates any prospect of cuteness, it actually makes it an annoying sight.

    Though chances are, again, that it's all because how how worm shaped and gesuaki faced yukkuris tend to be related to the majority of the worst yukkuris ever, kinda how a Naziesque Outfit may look cool in objective way, but because you can clearly see the relationship you stop thinking it's cool.

    Hamatek

    one phrase:

    deibus deserve death.

    cokerpilot

    the worm patchouli can be cute.

    But yes kill the deibu

    FunkSoulBrother

    I don't get the hate for wormshape yukkuri.
    I think they are cute.
    Guess it's the association with annoying deibu behaviour , which is hardly surprising ...

    harouki

    post #5677

    Read this and the whole selfish mother series...YOU WILL NEVER SEE THEM AS CUTE AGAIN. The following images will forever remain in your mind and will convince you to want to brutally murder every worm shape alive

    acoolguy

    *Stuffs the Reimu into a bag and throws it in the trash can*
    Bye bye, you shitty Deibu.